piątek, 18 stycznia 2013

Piątek!

Nareszcie piątek ! ciesze się , że w końcu będę mogła chociaż chwilę odpocząć od tego szybkiego trybu życia i zaczerpnąć trochę luzu:) Codziennie mam zajęcia od 8 do 16 więc weekend na pewno mi się przyda.
Mam dla Was kilka nowych zdjęć. A teraz kończę bo lecę na urodziny . Ciao!


















                           
                                                  kurtka -pull&bear
                                                  spodnie-stradivarius
                                                  body -bershka
                                                  buty -deezee
                                                  torba -stradivarius



A na koniec mój ulubiony kawałek Eminema <3

https://www.youtube.com/watch?v=UkrfbeNTvjY

13 komentarzy:

  1. Katana i torebka są genialne !!!<3
    ślinie wyglądasz !
    fajny blog

    xoxo :*

    OdpowiedzUsuń
  2. masz naprawdę ładnego bloga! widzę, że pogoda dopisuje ^^
    obserwator za obserwator ? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Także z niecierpliwością czekałam na piątek ;< Świetny look, ale ... nie jest Ci za zimno w tej kurteczce ? :P Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia :) !
    mam podobna torbe ale niestety co jakiś czas gubię ćwieki ! ;c

    http://nikusia1702.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. no Kamunia! mega zdjątka <3 jaka wyluzowana na nich xD :*

    OdpowiedzUsuń
  6. co to za jeszyk gdzie studioujesz, w rosji?

    OdpowiedzUsuń
  7. do twarzy Ci w białym fartuchu :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia . Zacny fartuszek :)

    Zaobeserwujesz mojego bloga ? Chce dobić do 100 obserwatorów. W zamian to samo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, fenomenalne buty !

    OdpowiedzUsuń