sobota, 12 stycznia 2013

Co za dzień...


                                         
Dzisiejszy dzień spędziłam bardzo aktywnie .Od rana już miałam wiele na głowie ,ale w końcu udało mi się nagrać nowa piosenkę :) Razem z moja przyjaciółką Pamelą (pperoni.blogspot.com) zrobiłyśmy kilka nowych zdjęć ,które własnie zamieszczam:)













                                                                buty - bershka
                                                                płaszcz -bershka
                                                                leginsy -stradivarius
                                                                rękawiczki -H&M
                                                                komin -reserved












26 komentarzy:

  1. mmmm wspomniałaś o mnie jak słodko <3
    przyjeżdzaj jak najszybciej to porobimy zdjątka na nowe posty ! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. płaszczyk bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna codzienna stylizacja ! piękny płaszczyk i komin <3 ! rewelacyjny look <3

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaaw, zakochałam się w tym kominie ; )
    http://inkaastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszcz i komin są boskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylówka.:D Obserwujemy..? ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny plaszcz i piekne zdjecia! dziekuje za odwiedziny xxx


    www.fashionbynutka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Very nice outfit. Pants are amazing. :)

    http://jonnessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny płaszcz :)
    Dzięki za wizytę i zapraszam częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz.
    fajne zdjęcia i gif.
    Bardzo fajny blog, obserwuje i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia! bardzo fajnie wyglądasz!
    śliczny płaszcz. *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny płaszczyk *.*
    Obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  14. masz piekny ocień włosów - naturalne czy farbowane?

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny masz płaszczyk ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow. Nie widziałam tej kurtki w Bershka. Jest fantastyczna!!:)

    OdpowiedzUsuń