poniedziałek, 21 stycznia 2013

i po weekendzie ...

Co u Was kochani? Jak Wam minął weekend? Mi zleciał bardzo szybko .Niestety nie był on za ciekawy, ponieważ uczyłam się do dzisiejszego egzaminu z biochemii ,mam nadzieję, że wynik będzie pozytywny :D
A to zdjęcia z piątkowej imprezy (jakość słaba bo fotki robione iPhonem :/)











                                                    spodnie -zara
                                                    marynarka -stradivarius
                                                    gorset -bershka
                                                    buty -bershka
                                                    torba -mango

12 komentarzy:

  1. Prześliczny zestaw kochana <3
    życzę zdania egzaminu:*

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjecia <3
    strój <3
    szpilki <3
    wszystko śliczne :D !

    http://nikusia1702.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. hej, czytalam w komentarzach ze studiujesz na ukrainie tez sie tam wybieram. czy moglabys opowiedziec o tym czy dojezdzasz tam codziennie, czy mieszkasz, czy przyjaznisz sie z polakami, w jakim jezyku masz wuklady, jak podoba ci sie miasto w ktorym studiujesz, czy wracasz co weekend. jak podoba ci sie tez twoj kierunek i czemu tam poszlas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne ,ze moge odopwiedziec :) tylko daj moze maila czy cos to Ci napisze wszystko;)

      Usuń
    2. Ja tez jestem ciekaw,moze zrob o tym wpis na blogu

      Usuń
  4. Zaczynam obserwować :)

    Zapraszam do mnie,
    www.k-a-m-a.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie wyglądas, buty są przegenialne! :D

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks for visit my blog! I follow you . I hope your visit in my blog!

    http://snb-me.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne wyglądasz !!
    fajne buciki i torba !!<3

    OdpowiedzUsuń